چه اتفاقي افتاد كه شما ايران را در ميان كشورهاي آسياي جنوبي انتخاب كرديد؟

۸ بازديد

در سال‌هاي اخير شرايط مساعدي در ايران برقرار شده و موقعيت‌هاي مناسبي براي گسترش بازار در اين كشور وجود دارااست . براين اساس براي ما برهه زماني مناسبي براي همياري با كشور ايران مي باشد و در‌صورتي‌كه بخواهم درستگو باشم بايستي بگويم كه ما هنوز به طي كردن پروسه فراوان دقيقي نياز داريم . در واقع ما در هم اكنون تكان در مسير اين رابطه و همكاري با ايران، به چهره آرام و استوار فعاليت مي‌كنيم . ايران به استدلال داشتن ظرفيت بالايي از برندهاي خلاق و طراحان خوش ايده و دارنده پتانسيل، در درحال حاضر تبديل شدن به بازار بلندمرتبه برندها ميباشد و كالاهاي دست‌ساز بسيار زيبايي دارااست كه آرم فرهنگ غني اين سرزمين هست . در واقع برند چرم درسا علاوه بر دارا بودن ويژگي‌هاي متمايز، با استانداردهاي بين‌المللي سواروسكي نيز هم خواني دارااست و در نتيجه برند درسا اولي همياري رسمي ما در اين كشور ميباشد . 
برنامه‌تان براي آتي همكاري با ايران چيست؟ آيا به توسعه و گسترش رابطه ها اكثر با كشور ايران بالاتر از همياري با درسا هم تفكر مي‌كنيد؟ برنامه‌ ما آرام و يكنواخت مي باشد . شما مي دانيد كه سواروسكي رفتارهاي عجولانه ندارد . ما از زمانمان به كار گيري لازم را ميبريم . ايران براي ما يك تراز براي اثبات كردن خودمان ميباشد تا يك همياري والا در اين منطقه داشته باشيم . 
چقدر به آينده رابطه با برند چرم درسا خوش‌بين هستيد؟ احتمالا شما هم بتوانيد با ياري درسا محصولاتتان را در حوزه چرم بسط دهيد؟ به چنين موضوعي انديشه كرده‌ايد؟ آري . درسا اولين برند چرمي در خاورميانه مي باشد كه ما همكاري‌مان را با آن استارت كرده‌ايم و از نگاه ما محصولات بسيار خير و خوبي دارد . كيفيت توليد ها درسا فراوان خوب هست و براي همين هست كه ما در ايران، درسا را انتخاب كرده‌ايم . ما برندهايي را انتخاب ميكنيم كه شوق واشتياق و عشق بيشتري را برانگيزد . تيم سواروسكي تا اينجاي كار، نسبت به همياري مشترك با درسا بسيار خوش‌بين و خرسند است، به عبارتي طور كه مي دانيد ما براي همكاري، بهترين‌ها جست‌وجو ميكنيم و همكاري با درسا اولين بخش از همكاري‌هاي بخش اعظمي ميباشد كه قرار است در كشور‌ايران داشته باشيم

كادو چي بخرم

هديه مورد علاقه خانم ها

خريد هديه خاص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.