نياز بازار كيف و كفش به برندسـازي

۱۲ بازديد

اين روزها بازار كيف و كفش همانند ديگر بازارها رونقي ندارد و در حالي ويترين‌ها با كفش‌هاي متنوع مالامال شده‌اند كه بازار خالي از مشتري ميباشد . 
به‌طور كلي اين بازار نيز تحت‌تاثير مشكل‌ها بخش اعظمي قرار گرفته و اكنون و روز خير خير براي توليدكننده داخلي و خير براي فروشندگان باقي گذاشته است . اين در حاليست كه در گذشته‌اي خير چندان دور، كشور ايران به تيتر يك عدد از بزرگ‌ترين توليدكنندگان كيف و كفش در عالم شهره بود، البته اين خوشنامي همچون بخش اعظمي از صنعت هاي ديگر در مواجهه با پديده نحس قاچاق، مبتلا آسيب‌ها و خطرات دورازشوخي گرديده مي باشد . 
به گزارش اقتصادآنلاين به نقل از كسب و كار ، در اين ارتباط بابك يزدان‌بين، يك عدد از فعالان حوزه ساخت كيف و كفش در غرب استان تهران با اشاره به لزوم حركت در مسير تجهيز كارگاه‌ها و واحدهاي توليد كيف و كفش و بهره‌گيري از دستگاه‌هاي توسعه يافته و نوين، اظهار داشت: در موقعيت كنوني، رقابت به ميزاني سنگين وزن و نفس‌گير گرديده كه در صورت به كارگيري از امكانات و دستگاه‌هاي مستهلك، قابليت و امكان ربودن گوي سبقت از رقبا، طاقت فرسا و دشوار خواهد بود . وي افزود: اما در بخش ساخت كيف و كفش دستي كه به نوعي تكيه‌گاه كليدي آن به هنر دست اهل ايران و كفش‌ها و كيف‌هاي دستساز معطوف مي‌شود، نقش دستگاه‌ها و تجهيزات نوين و پيشرفته، چندان برجسته و قابل دقت نيست . يزدان‌بين عنوان كرد: اما اين همه حقيقت بازار نمي‌باشد و به هر درحال حاضر ناچيز نيستند اشخاص و گروه‌هايي كه كيف و كفش قضيه عشق و علاقه خود را از مراكز و فروشگاه‌هايي تهيه مينمايند كه به نوعي اكثريت قريب به رخداد اين توليدها صنعتي‌دوز مي باشند . اين توليدكننده كيف و كفش گفت: در چنين بستري، دستگاه‌ها و تجهيزات نوين، كلام ابتدا را ميزند و به تبع در فيس استفاده از ادوات سابق و مستهلك، نقش‌آفريني مثبت در بازار اشاره‌شده، دوچندان مشقت بار و برخي غيرممكن خواهد بود . 

كادو چي بخرم

هديه مورد علاقه خانم ها

خريد هديه خاص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.