اتخاذ تصميمات مهم در جلسه كارگروه ارتقاي توليد و صادرات صنعت كفش ايران

۱۰ بازديد

در همين خصوص «اندرو موجيكا» مديرعامل سواروسكي نيز در اين مراسم با اشاره به اين كه ما با برنامه هاي بلند دوران و دقيق به همراه چرم درسا وارد ايران شديم ، افزود : اقتصاد كشور‌ايران يك اقتصاد پيش رو و در درحال حاضر پيشرفت مي‌باشد . طراحي هاي خاص و آميخته شدن چرم به هم پا كريستال هاي سواروسكي مي تواند تاثير به سزايي در صنعت پوشش و سبك خرقه كشور‌ايران و حتي حوزه‌ داشته باشد . 
مدير برهان سواروسكي با اشاره به اين‌كه ما خوشحاليم كه به بازار آينده داري همچون كشور‌ايران وارد شديم ، بيش تر كرد: گروه پباده سازي درسا و سواروسكي همواره از ماه هاي قبلي در رابطه بوده اند تا بتوانند اكثري از توليدات مورد پسند اهل ايران ها را همگام با صنعت پوشش در ميان المللي به مخاطبان ارائه دهد . 
در بخش ديگري از اين مراسم امير كاظم نور محمدي بنيانگذار و رييس هيئت مديره درسا با بيان اين‌كه براي آتي پژوهي اقتصاد ايران، بايد به فرهنگ و تمدن اقتصادي مرزوبوم بپردازيم ، اظهار كرد: اميدوارم فرصتي كه امروزه در صنعت و ايجاد بخش پوشاك ميهن قرار گرفته است ، بتوانيم اقتصاد ميهن را شكوفا كنيم . شرط شكوفايي اقتصاد ، توجه به نياز هاي جامعه است . 

وي در پاسخ به اين پرسش كه ورود چرم درسا به همراه سواروسكي را در بازار هاي ميان الملل را چه‌گونه نظارت مي كنيد؟ تصريح كرد : گروه چرم درسا در لحاظ دارد كه به عنوان يك برند مطرح وارد بازار در بين الملل شود تا طراحي و توليدات ايران را به بقيه كشور ها نشان دهد . 

همچنين در لبه اين مراسم از كلكسيون هايي با پباده سازي برگرفته از نقوش فارسي و با به كارگيري از كريستال هاي برند سواروسكي با اسم هاي خنت، ترمه، لاوين و تاروس رو نمايي شد . 

در نقطه نهايي مراسم هم علي لشگري عضو هيئت مديره و دبيركل جامعه صنعت كفش ايران، حميد قبادي دبير كارگروه هدايت مد و جامه وزارت تمدن و ارشاد اسلامي،محسن خردمند سر كردگي اتحاديه سراجان تهران، دكتر معالج احمد روستا معلم علم بازاريابي و عضو قانوني هيئت علمي كالج شهيد بهشتي، دانشگاه مديريت و حسابداري ، دكتر شهريار شفيعي معلم برندسازي و سر گروهي هيئت علمي آكادمي مارك ايران، شاهين فاطمي و اميركاظم نورمحمدي، بنيانگذاران مارك درسا، علي حاج نورمحمدي، مديرعامل خانه درسا و اندرو موجيكا رئيس ادله برند سواروسكي حضور داشتند كه در سخنان اميدبخش خود، به اهميت برندسازي و ساخت قضيه هاي اشتغال آفريني براي زنجيره ارزش چرم و كفش و همينطور بكارگيري متودهاي بازاريابي براي افزايش سهم بازار اشاره كردند

كادو چي بخرم

هديه مورد علاقه خانم ها

 

خريد هديه خاص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.