گردش مالي ١٣١‌هزار ميلياردي كفش ملي

۸ بازديد

ساليانه ٢٠٠‌ميليون جفت كفش در سرزمين استعمال ميگردد كه كمتر از ١,۵‌درصد از آن كفش ملي هست . به عبارت ديگر، در شراي حداقل بها يك كفش را ۴۴‌هزار تومان در حيث بگيريم، گردش مالي بازار كفش كشور‌ايران به ۴۴‌هزار‌ ميليارد توماني و درصورتي كه ميانگين بها هر كفش را ١۴۴‌هزار تومان در نظر بگيريم، با بازاري به بزرگي ١٣١‌هزار ميليارد تومان مواجه مي‌شويم . 
شالباف با اشاره به روي آوردن مردم به كفش‌هاي چيني بي‌كيفيت و فرنگي در سال‌هاي گذشته خاطرنشان كرد: سعي كمپاني كفش ملي اين مي باشد تا كفش‌هاي چرمي را با بها ميانگين ١٨٠ تا ١٩٠‌هزار تومان، برخي محصول ها چرمي ويژه خويش را تا بها ٣۵٠‌هزار تومان و توليدات غير چرمي خويش را با متوسط بها ١١٠هزار تومان عرضه نمايد و در سبد توليدات آن گونه هاي كفش‌هاي ورزشي و كتاني و كفش بچگانه، صندل و چكمه هم وجود خواهد داشت . 
مديرعامل كفش ملي همينطور از پباده سازي و ساخت «كفش سلامت» از سوي اين كمپاني با ارزيابي و همكاري وزارت بهداشت و درمان خبر داد كه ٢ مثال آن تا نقطه پايان همين سال از سوي شركت‌هاي تأمين‌كننده و همكار كفش ملي در تبريز به بازار عرضه خواهد شد . 
مقدمه همياري دوباره با غول فرانسوي قرارداد همكاري كفش ملي و كمپاني كيكرز از ‌سال آتي اجرايي مي‌گردد . قرار مي‌باشد شبكه توزيع، كارخانجات و سوله‌هاي توليدي؛ آورده شركت كفش ملي و ماشين‌آلات، علم فني، پباده سازي مدل، قالب و حضور متخصصين و كارشناسان آورده اين شركت ساخت كفش فرانسوي باشد . آن‌ گونه كه آذروش مديرعامل هلدينگ آتيه صبا مي‌گويد: همكاري مشترك با اين كمپاني فرانسوي در موضوع ساخت كفش از زيرمجموعه كمپاني «رويال گروپ» اروپاست و در سال‌هاي قبل و متاثر از تحريم‌ها از ميهن ما خارج شده بود، درحال حاضر آخرين گرديده ميباشد . به گفته او، عملكرد متوليان شركت كفش ملي احيا و به كارگيري از مارك ايراني و حمايت از ساخت و اشتغال مي‌باشد و تاكنون بيش از سه‌هزار و ۵٠٠ نفر اشتغال مولد غير بي واسطه از سوي اين گروه ساخت شده و در بيش از ٢۶٠ دكان وابسته به آن در مملكت ۶۵٠نفر درحال ارايه خدمات هستند . 
مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري آتيه صبا گفت: امروز برند كفش ملي به دنبال همياري با توليدكنندگان گرانقدر كفش عالم هست و اين هدف را با آورده‌شدن برندهاي بزرگي نظير كيكرز به ميهن و انعقاد قرارداد احيا، توليد، مرمت و ابتكار كفش ملي با مشاركت برندهاي جهاني در مملكت دنبال ميكنند .» 

كادو چي بخرم

هديه مورد علاقه خانم ها

 

خريد هديه خاص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.