عضو هيات مديره انجمن كفاشان مشهد

۶ بازديد

عضو هيات مديره انجمن كفاشان مشهد مقدس خاطرنشان كرد: در اين نمايشگاه تخصصي، توليدات جديد با كيفيتي بالا ارائه ميشود . آمادگي شركت در نمايشگاه هاي فرنگي را هم داريم تا بتوانيم خويش را در تمام عالم مطرح كنيم . كشور‌ايران مقام ويژه و اهل ايران جايگاه مختص خودش را داراست . 
رييس اتاق صنف ها شهر مشهد مقدس با بيان اينكه در تمام دنيا نمايشگاه‌هاي محلي براي عرضه و ارائه توليدها نو و ارتباط في مابين صنعتگر و توليدكننده و ارائه دستاوردهاي فني و تخصصي است، خاطرنشان كرد: ما حمايت صددرصدي خود را از هرگونه نمايشگاه تخصصي انجام مي‌دهيم . 
به گزارش ايسنا، محمود بنانژاد در جلوس كرد خبري تخصصي صنعت چرم، كيف و كفش، با روش معرفي ظرفيت‌ها و تقويت بازاريابي و صادرات در اداره صنعت، معدن و تجارت در خصوص ياز‌دهمين نمايشگاه صنعت كيف و كفش، اتومبيل آلات و محصولات پوست و چرم در شهر شهر مشهد اظهار كرد: متاسفانه اين مواقع اصل و ماهيت نمايشگاه فراموش مي گردد . علت حمايت ما از اين نمايشگاه اين ميباشد كه ما بتوانيم از ظرفيت صنف خويش در مشاجره هاي علمي، فني و تخصصي براي توسعه ارتقاي توليد خود منفعت ببريم و محلي براي عرضه و فروش كالاي بي كيفيت توليد نكنيم . 
او با اشاره به اين‌كه نمايشگاه تخصصي توصيف معلوم و معلومي‌دارد، عنوان كرد: در واقع نمايشگاه هاي تخصصي محلي براي عرضه دستاوردهاي علمي، فني و تخصصي در ارتفاع سال بوسيله آن صنف و صنعت گراني كه به عنوان ماشين ساز و ساخت ابزار براي آن صنف درگير به فعاليت هستند، ميباشد . اينگونه نمايشگاه‌ها يك پل ارتباطي در ميان توليد كننده و صنعتگر و دربين توليد كننده و مخاطب خودش به تيتر يك عرضه كننده و توزيع كننده مي‌باشد . 
رييس اتاق اصناف شهر مشهد ادامه داد: در شراي ما هم اين رسالتي كه بيان گرديده را در لحاظ بگيريم و به دقت روي آن فعاليت كنيم، مي توانيم از ظرفيت اين نمايشگاه براي رشد و ارتقاي محصولات خويش استفاده كنيم . در كناره نمايشگاه هاي تخصصي بايد همايش‌ها و كارگاه‌هاي تخصصي علمي در موارد گوناگون نظير طراحي، توليد، فروش و بازاريابي برگزار و فراگيري داده شود . از اين نمايشگاه ها بايد به عنوان زمان مغتنم در دعوا ارتقاي ايجاد استفاده كنيم . 
بنانژاد با تاكيد بر اين‌كه در اكثر زمان ها موردها در نمايشگاه‌هاي تخصصي كالاهاي بي كيفيت با قيمتي نازل به فروش مي رسد، تصريح كرد: اين امر، امري غلط و مشكل‌دار هست . ممكن است وقتي كه اسم نمايشگاه مي آيد، اين انديشه به ذهن خطور كند كه مردمان در اين نمايشگاه ها كالاهايي را با قيمتي نازل تنظيم كنند كه در نهايت سبب ساز به نارضايتي مردمان ميشود . ما هم دسترسي اضطراري براي پيگيري شكايات را نداريم . در اغلب اينگونه نمايشگاه ها كالاهاي بي‌كيفيت كشورها و يا اين كه استان‌هاي ديگر ارائه مي‌شود كه سواي ارزيابي دستگاه‌هاي متولي ناظر فيس گرفته هست . 
رييس اتاق اصناف مشهد مقدس با بيان اين‌كه در تمام دنيا نمايشگاه‌هاي محلي براي عرضه و ارائه محصول ها تازه و ارتباط در ميان صنعتگر و توليدكننده و ارائه دستاوردهاي فني و تخصصي است، خاطرنشان كرد: در واقع اين نمايشگاه ها فرصتي مطلوب براي ايجاد كننده ميباشد كه بتواند از تكنولوژي جديد از نرم افزاري و طاقت فرسا افزاري استعمال كند . ايجاد به‌روز توليدكننده با تكنولوژي نو و به روز مي تواند مشتري را به سمت محصولاتش جذب نمايد و بازار جديدي را براي آن به وجود آورد . اين مساله نمايشگاه تخصصي در مرزو بوم ما مغفول مانده هست و ما نيز حمايت صددرصدي خويش را از هرگونه نمايشگاه تخصصي انجام ميدهيم

كادو چي بخرم

هديه مورد علاقه خانم ها

 

خريد هديه خاص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.