گفتگوى محمد غرضي وزير سابق پست و تلگراف و تلفن در باره برند كفش ملي

۱۱ بازديد

كادو چي بخرم

كانديداي ياز‌دهمين بدور انتخابات سر گروهي جمهوري گفت: متاسفانه از ۱۵۰ سال پيش تا كنون توليد ملي در كشور ايران نتوانسته به شكل پايداري، خويش را نگهداري نمايد و معمولا قدمت برند ها در ايران كوتاه مي‌باشد . در صورتي‌كه برندي توانسته باشد بيش از نيم قرن به حيات خويش ادامه دهد مي بايست آن را قسمتي از استثناها دانست . 

هديه مورد علاقه خانم ها
محمدغرضي، وزيراسبق پست و تلگراف و تلفن در گفتمان با رابطه ها عمومي و كارها در ميان الملل تيم صنعتي ملي درباره قدمت برندها و بقاي آن‌ها اظهار داشت: به عارضه ها گوناگون تاريخي، فرهنگي، اجتماعي و سياسي قدمت برندها در جمهوري اسلامي ايران كوتاه هست و معمولا به ده سال هم نمي رسد، هر از چندگاهي هم توده اي با نفس مصنوعي مي خواهند آن را احيا كنند اما اين ميسر نيست مگر با تغيير فكر و برنا شدن انديشه! كانديداي يازدهمي به دور همه پرسي رياست جمهوري گفت: درصورتي كه خط مش حل دراز مدتي تدوين كردن نشود و كليه دنبال سود گيري هاي مقطعي با تزريق پول مدني باشند در غايت جوان ها ما به اين فيض مي رسند كه در پرهيز فسخ هستند و از هر سو در آن قرار گيرند، فيض اي در پي ندارد . 
غرضي گفت: نه فقط كفش ملي بلكه همه محصولاتِ ساخت ملي نياز به يك كار ريشه اي، بلندمدت و دايمي دارند؛ وگرنه اين كه هر ده سال يكبار كسي بيايد يك سري دستگاه و موتور را تغيير‌و تحول دهد رويه به جايي نمي موفقيت . 

خريد هديه خاص
وي در نقطه پايان گفت: اميدوارم با تدبيرصحيح ايجاد در مرزوبوم در مسير درست قرار گيرد و كفش ملي نيز با مدير توانمند و هدف و فكر درست بتواند به رونق و شكوفايي رسد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.